Matemàtiques, càmera i acció

Matemàtiques, càmera i acció

12 de maig 2014

Amb tot el que sabem de matemàtiques, podem contruir un coet?


Col·legi Immaculada Concepció
(Lloret de Mar, Girona)
Cicle superior - 5è i 6è

Continguts clau
  • Càlcul (mental, estimatiu, algorísmic, amb eines TIC). Aplicació de fòrmules i ús d’operacions bàsiques per calcular centres i meitats de figures i línies i el perímetre d’una superfície.
  • Figures geomètriques. Cossos de 3D (piràmide, prisma, con…) i figures de 2D (triangle, circumferència, rectangle…) i les seves parts (radi, base, alçada, diàmetre, costats…). Construcció d’un prisma quadrangular i una piràmide quadrangular.
  • Tècniques, instruments de mesura. Ús de la cinta mètrica i del compàs.
  • Magnituds mesurables. Unitats estàndard. Unitats de longitud: metres i centímetres.